onsdag, december 21, 2005

21. december 2005.

Taget fra et af mine indlæg fra http://jikes-forum.dk/forum

Har nu meldt afbud til juleaften!

Min far var ikke vild med ideen og sagde noget i retning af, at det ikke ville hjælpe på min uhensigtsmæssige spisning. Så må I selv tolke den, men jeg tænkte efterfølgende, at julen ikke ville være det bedste tidspunkt, og at han nok skulle have tænkt på, at have grebet ind for 10 år siden i stedet for.
Han sagde dog at han ville finde en måde, at gribe det anderledes an på til næste år. Det var nu meget rørende; men ærlig talt. Gribe det anderledes an? At han var bekymret over, at jeg skulle være alene juleaften var nu også meget rørende, men jeg spurgte ham så om han havde nogle andre alternativer? Men som ventet, nej. Han kan jo ikke ligefrem tvinge mig til, at tage med ned til Esbjerg og sidde bænket til et bord to dage i træk og andre alternativer er der ikke. Sidste år var meget rarere. Savner stadig Australien utrolig meget.

Mine planer for juleaften? Ingenting. Har mest lyst til at grave mig ned under dynerne, og først dukke op igen 4. januar når skolen starter igen. Reelt har jeg slet ikke lyst til, at gå ud af mit værelse før end om meget lang tid. Slet ingen lyst til at være en del af noget som helst, og sociale arrengementer har jeg slet ingen vilje til at deltage i. Har ingen lyst til at leve. Låner film på biblio for at jeg skal have noget at lave udover afleveringer - som jeg rent faktisk ikke får lavet. Og dvd'erne får jeg heller ikke set. Jeg har indtil videre lånt 20+ film.

Hmm...


@->--

Jeg har så senere læst en mail fra min far der siger at han og K kommer til byen på fredag, og vil høre om jeg er hjemme og vil i så fald, så invitere mig med på julerundtur. Hvad det så indeholder? Hvis det er mad, så kan jeg ikke. Vil ikke. Jeg kan ikke holde det ud længere.

Har spist nogle mandler, yoghurt og otte krydderboller i dag. Snak om underlige madvaner. Vandt på min skrabejulekalender den anden dag; hele 25 kr. En formue.
Jeg tror ikke folk er klar over, hvor meget man egnetligt kan få for 25 kr. Med en så udspekuleret fantasi som jeg har er det rent faktisk overvældende. Til tider skræmmende. Jeg er bange for at have penge på mig eller bare i nærheden for jeg ved, at så vil jeg spekulere på hvad og hvor meget mad jeg kan få dem.

Hvad diagnoser angår... Jeg synes ikke at jeg hverken passer på en anoreksi eller bulimi diagnose. Og er rent faktisk ikke en gang sikker på hvilken jeg ville ryge ind under selvom jeg har fået en henvisning til Center for Spiseforstyrrelser (CFS) i Risskov fra psykiatrisk skadestue.
Har søgt lidt på nettet og føler mig mere overbevidst om, at det nok snarer er overspisning som passer bedre på mig. Selvom jeg er tynd. Jeg føler mig nu ikke sygelig tynd, og kan sagtens tabe mig mere, hvis jeg kunne oparbejde min vilje igen.

Jeg har nu 0 kr. til at opretholde mig for i resten af december måned. Har 0,38 kr på min bankkonto. Hvor meget ædegilde kan jeg få for det?