lørdag, december 31, 2005

31. december 2005

GODT NYTÅR :)

I går gjorde en veninde og jeg noget virkelig impulst. Egentligt havde vi snakket om det før, og lige pludselig sad vi og købte flybilletter til London og koncertbilletter til 29. april. Langt ude i fremtiden.Det føles helt vildt. Sjældent har jeg gjort noget så impulsivt (skulle da lige være da jeg rejste til Sydafrika og Australien LOL). Men vi skal altså afsted. En hel weekend med hende og et par australiere. Det føles godt.

Ellers er der ikke andet der er godt lige nu. Min sf har forhindret mig i at tage ud til mine forældre og fejre nytår. Jeg har det virkelig skidt. Jeg ved ikke hvorfor. Jeg ved heller ikke helt præcist hvad det er som holder mig tilbage. Jeg ved bare at jeg ikke kan.Så nu sidder jeg helt alene på mit værelse, mens hele Gellerup lyser op af fyrværkeri allerede - det har den forresten gjort hele december - ude i fællesrum og stue er der mennesker. Jeg sidder bare foran min bærbare. Har også set film. Tænker på at droppe ud af skolen. Jeg kan ikke magte eller overkomme noget som helst mere.

Øv bøv.

Må det nye år blive bedre end det gamle. Cheers!